Tuesday, July 14, 2009

Ahlan Wa'sahlan ke blog Dewan Muslimat Kota Raja

Assalamualikum wbth.

Ketua Muslimat Kota Raja, AJK Muslimat Kota Raja, Nisa dan Skuad Wanita Pakatan Kota Raja. Alhamdulillah bermula pada saat ini Cik & Puan telah mempunyai Web Blog sendiri untuk berdiri sama tinggi dengan web site atau web blog yang lain.

Saya minta ada seorang dari Dewan Muslimat, seorang dari Nisa dan seorang dari Skuad Wanita Pakatan Kota Raja tampil untuk update blog ini. Menyediakan sebuah laman blog tidaklah sesusah mana tapi yang susahnya ialah kena mencari seseorang yang menanamkan minat yang mendalam dan istiqamah untuk terus meng update blog memang sukar dicari, Walau bagaimana pun saya penuh yakin dan percaya Pn Rosnah akan cuba dapat orang yang saya minta tersebut.

Untuk update blog ni tak lah sesusah mana, saya akan cuba ajarkan jika berminat, Insa Allah dalam masa kurang 1/2 jam sudah pandai. Lepas tu belanja saya makan durian...beres.

Dari masa kesemasa saya akan tolong isi sidebar laman blog ini. Hubungi saya di talian 013-3610603 untuk dapat kan password laman web ini.

Mohd Razif bin Maslan
Sekretariat Parlimen Kota Raja

No comments:

Post a Comment